Massa males notícies

Posted on 4 Abril 2017

0


males noticies

Companys periodistes,

No us heu sentit mai jutjats pel fet de fer la vostra feina? Segur que sí, ja que tot sovint se’ns jutja i critica pel fet d’explicar “males notícies”, informacions que no deixen en el millor lloc possible algú o que narren fets dolorosos per algú. A aquesta gent només els diria una cosa: “D’acord que hi ha notícies que ningú no voldria explicar (no em crec que hi hagi professionals del món de la informació i la comunicació que gaudeixin informant de guerres, morts… En tot cas es tractaria de sàdics), però cal explicar-les, cal denunciar-les”.

A mi, si em demanen que em defineixi ho faria d’aquesta manera: persona, mare, dona i periodista/comunicadora. Per aquest ordre. Abans que res em considero una persona que, com totes les altres, comparteix l’alegria dels que l’envolten i pateix amb el dolor dels altres. Per això no suporto explicar “males notícies”, però ho he de fer mal em pesi. El que sí que puc és escollir com les exposo: si ho faig respectuosament i amb cura, obviant detalls innecessaris que poden ferir, o posant-hi tota la salsa possible per atreure el major nombre de lectors al preu que sigui.

Els que em coneixeu ja sabeu quina és la meva tria. Els que no, podeu esbrinar-ho llegint l’editorial de divendres passat a Nova Tàrrega.

Podeu llegir l’article aquí

Anuncis