Paupatarres invisible per a “la nostra”

Posted on 24 Juliol 2017

0


tuits-assumptaAquesta setmana pocs arguments més cal afegir per explicar perquè he triat aquest tema i no un altre per a l’Editorial de la darrera Nova Tàrrega. Cito el primer paràgraf:

Hem acabat de dinar i estem agafant forces ben repapats al sofà tot esperant que el petit de casa es desperti de la migdiada per anar cap al Paupakids. Tenim el televisor engegat amb el 324 posat. Dediquen una peça als festivals de música d’aquest cap de setmana i pel cap em passa que parlaran del Paupaterres. M’equivoco. M’estranya, però la somnolència que m’embriaga m’impedeix anar més enllà.

Més tard, en entrar a Twitter vaig veure un tuit d’@spika59 que denunciava el que m’havia passat pel cap una estona abans. Us convido a llegir l’article sencer aquí

Anuncis