Jaume Calafell, un home fascinant

Posted on 12 Setembre 2017

0


expo calafell 08

Un home observa alguns dels invents de Jaume Calafell, exposats fins al 22 d’octubre al Museu Comarcal de Tàrrega. FOTO: JAUME SOLÉ

Vaig descobrir el cognom Calafell quan es va casar el meu tiet. El reportatge de bodes li feia M. Teresa Calafell. “Una de les filles del Calafell”, em deien. En aquelles paraules dels grans (jo aleshores devia tenia 12 o 13 anys) intuïa una magnitud, un respecte vers aquell cognom, que poc tenia a veure amb el que professaven vers altres cognoms. En créixer vaig descobrir el bagatge professional que hi havia rere aquesta família de fotògrafs, però de cap de les maneres podia imaginar tot el que he arribat a descobrir de Jaume Calafell Pifarré en preparar el reportatge que publicàvem el passat 1 de setembre a NovaTàrrega (us convido a llegir el text perquè és ple de sorpreses). Per això, aquesta setmana li dedico l’editorial del setmanari.

Podeu llegir l’article aquí

Anuncis